U nas zawsze otrzymujesz gwarancję na wszystkie usługi i zakupy – to gwarancja zadowolenia.
Możesz spać spokojnie, ponieważ chroni Cię nasza gwarancja. Jeśli kupiłeś u nas laptopa, komputer stacjonarny czy inny sprzęt, nawet używany, to otrzymasz całkowicie bezpłatnie gwarancję na niego. Co więcej, jeśli kupiłeś sprzęt używany a nie spełnił Twoich oczekiwań, w większości przypadków możesz go bezproblemowo zwrócić w ciągu tygodnia.
Usterki czasem bywają trudne do wychwycenia bez specjalistycznej analizy w warunkach serwisowych, ale jeśli Twój problem powrócił lub nie został całkowicie naprawiony, masz 2 tygodnie żeby nam to zgłosić. Otrzymujesz 2 tygodniową gwarancję za naprawę związaną z konserwacją komputera lub systemu, którą wykonaliśmy na miejscu u klienta. Jeżeli problem powróci, bezpłatnie go usuniemy. Wszystko, byś mógł znowu cieszyć się korzystaniem z komputera. Wyjątek od tej gwarancji stanowi naprawa elektroniki w pracowni serwisu. Elektronikę jest bardzo ciężko zdiagnozować w 100% i jej zużycie jest nieprzewidywalne, dlatego nie możemy zagwarantować, że pomimo poniesionych prac usterka nie powrócić i naprawimy ją w ramach gwarancji. Zdarza się to jednak niezwykle rzadko, ale nawet wtedy nie zostawiamy klientów samych z problemem i proponujemy najlepsze rozwiązanie.

W przypadku gdy nie będziemy w stanie naprawić problemu informatycznego (nie dotyczy napraw elektroniki), nie pobierzemy za to żadnej opłaty. Mamy 99% skuteczności w naprawach systemu i sprzętu elektronicznego!
Gwarantujemy także wysokie poczucie prywatności. Poufność to podstawa naszego działania. Dowiedz się więcej.