Warunki ogólne udziału w promocji ” 25 ZŁ DLA CIEBIE I ZNAJOMEGO ”
- Udział w promocji jest całkowicie dobrowolny. Niezbędnymi elementami przy udziale w promocji są: podanie wymaganych danych osobowych w celu otrzymania kuponu promocyjnego (w przypadku ich braku, może nie być możliwe uzyskanie kuponu rabatowego). Podanie danych osobowych jest jednoznaczne z akceptacją ich przetwarzania w celach niezbędnych do realizacji usługi.
- Kupony posiadają unikalne numery seryjne. Zabronione jest pod rygorem nieważności wydanych obu kuponów, ich powielanie, użyczanie, przetwarzanie oraz jakakolwiek modyfikacja. Ponadto kupony rabatowe firmy MicronIT są chronione prawem autorskim.
- Kupony rabatowe są wręczane osobie która stwierdza, że inna osoba poleciła jej serwis komputerowy MicronIT. W celu poprawnego wypisania kuponu niezbędne są również dane osobowe osoby polecającej (która była już wcześniej klientem firmy MicronIT – w przeciwnym wypadku jeśli kupon zostanie wypisany a osoba polecająca nie była nigdy klientem firmy, oba kupony tracą natychmiastową ważność, a jeśli zostały już wykorzystane jako rabat za usługę to może zostać naliczona dodatkowa opłata w wysokości kwoty udzielonego rabatu za wykonaną usługę). Obie strony wyrażające chęć udziału w promocji akceptują i respektują ten zapis.
- Osoby korzystające z kuponu rabatowego MicronIT oświadczają że zapoznały się i akceptują treść regulaminu.
- Można wyłącznie polecać usługi serwisowe w celu otrzymania rabatu osobom które nie były wcześniej klientami firmy MicronIT. Za takiego Nowego klienta uznaje się tylko wtedy jeśli: adres zamieszkania w którym będzie świadczona usługa jest inny niż figurujący w bazie klientów firmy. Imię i nazwisko nie jest istotnym elementem. Dla przykładu jeśli pod jednym adresem mieszkają dwie osoby, to tylko jednorazowo mogą otrzymać rabat za to że dowiedziały się od znajomego o firmie. Natomiast mogą otrzymać kolejne rabaty, jeśli to one polecą kolejnym nowym klientom firmę.
- Organizator promocji zastrzega sobie możliwość zmiany terminu zakończenia promocji lub w razie wyjątkowego zdarzenia, na anulację ważności kuponów rabatowych.
- Jeśli osoba posiada więcej kuponów niż jeden, może wykorzystać tylko dwa w ciągu jednej wizyty (z zastrzeżeniem że kolejna wizyta gdzie można wykorzystać kupon odbędzie się nie prędzej niż w ciągu następnych 48 godzin)
- W rażącym przypadku tj. niemożności stwierdzenia ważności kuponu, jego częściowemu uszkodzeniu, nieposiadaniu kuponu, bądź stwierdzeniu przez serwisanta nieprawidłowości zabronionej regulaminem, istnieje możliwość odmowy udzielenia rabatu.
- Rabat udzielany jest wyłącznie na usługi własne, świadczone u klienta na miejscu. W pewnych przypadkach organizator zastrzega możliwość uchylenia tego zapisu na korzyść klienta. Rabatowi nie podlegają szczególnie zakupione przedmioty stanowiące część handlową towarem.
- Kupon rabatowy po wykorzystaniu traci ważność.
- Wszelkie reklamacje dotyczące promocji można składać przez formularz kontaktowy lub adres mailowy.
- Inne promocje nie łączą się z tym rabatem. Przykładowo nie można wykorzystać rabatu 25zł i zniżki 15% podczas jednej wizyty.