Warunki korzystania z usług

Home / Warunki korzystania z usług

Administratorem witryny i prezesem marki MicronIT jest Łukasz Gadomski, działający w grupie przedsiębiorstwa: Tech Leader Grupa Multimedialna Łukasz Gadomski, ul. Porębska 71, 54-046 Wrocław, NIP: 8942869340.

  • 1. Oddanie sprzętu do naprawy jest równoznaczne ze zgodą na opłatę za wykonanie usługi według cennika serwisu.
  • 2. Okres gwarancji liczony jest od ustalonego terminu zwrotu sprzętu lub daty zakupu części / sprzętu. Długość gwarancji i jej szczegóły są ustalane indywidualnie w zależności od rodzaju usługi / zakupu, lub na karcie gwarancyjnej.
  • 3. Bezpłatny zwrot naprawionego sprzętu dotyczy dwóch prób dostarczenia. Każde następne są płatne i sumują się lub klient jest zobowiązany odebrać go osobiście po uprzednim kontakcie telefonicznym. Istnieje możliwość bezpłatnego odbioru sprzętu wyłącznie po kontakcie.
    4.  Koszt dojazdu po 2 nieudanych próbach dostarczenia wynosi 4 zł/km od centralnego punktu miasta Wrocław tj. rynek – ulica Plac Dominikański 1. Jeśli sprzęt nie zostanie odebrany w ciągu 5 miesięcy od daty zakończenia naprawy może przejść na własność firmową i zostać zutylizowany.
  • 5. Klienci którzy oddali sprzęt do naprawy za pośrednictwem kuriera/poczty zobowiązani są do pokrycia kosztów transportu w obie strony zgodnie z cennikiem wybranego usługodawcy w obie strony. MicronIT dokłada wszelkich starań do właściwego zabezpieczenia przesyłki zwrotnej. W przypadku wystąpienia uszkodzenia przesyłki MicronIT wyłącza swoją odpowiedzialność materialną za uszkodzenia spowodowane usługą transportową.
  • 6. W przypadku braku możliwości naprawy sprzętu z przyczyn niezależnych od serwisu: (brak części zamiennych, uszkodzenie płyty głównej spowodowane delaminacją itp.) klient może pozostawić sprzęt bezpłatnie w celu utylizacji. Klient zobowiązany jest jedynie do pokrycia kosztów manipulacyjnych w wysokości 10zł. Serwis zastrzega sobie możliwość zwrotu sprzętu uszkodzonego o nieco odmiennych objawach usterki, w przypadku podjęcia prób naprawy.
  • 7. Większość części elektronicznych zawiera szkodliwe i niebezpieczne substancje. W związku z powyższym tylko na prośbę klienta wymienione podzespoły zostaną odesłane/oddane dla klienta.
  • 8. Wszystkie ceny usług serwisowych są cenami poglądowymi i są uzależnione od konkretnego modelu sprzętu czy świadczonej usługi. Z tego powodu indywidualna wycena na miejscu może różnić się od ceny w cenniku lub telefonicznej wyceny, co jest spowodowane różną budową sprzętu komputerowego. Ceny są ustalone w cenniku na stronie internetowej. W istnieje możliwość płatności przelewem, po ustaleniu z serwisantem. Płatności można dokonać na dane: Tech Leader Grupa Multimedialna Łukasz Gadomski 03 2490 0005 0000 4530 8114 5766 Alior Bank w terminie maksymalnym do 7 dni od zakończenia usługi.
  • 9. Sprzęt oddany przez klienta w ramach naprawy gwarancyjnej zostaje naprawiany zazwyczaj do 14 dni roboczych. Jeśli naprawiana wcześniej usterka jest jednak niemożliwa do usunięcia w okresie trwania gwarancji, dokonuje się zwrotu kosztów naprawy. Wyjątek stanowią naprawy elektroniki nie świadczone na miejscu u klienta, a w pracowni elektronicznej. W przypadku powrotu usterki po naprawie elektronicznej nie obowiązuje gwarancja zwrotu kosztów naprawy z uwagi na wadliwość używanych części i trudność w 100% diagnozie. W przypadku napraw związanych z wgrywaniem oprogramowania BIOS lub UEFI serwis nie bierze odpowiedzialności za uszkodzenia, tak jak nie bierze jej większość producentów płyt głównych. Jest to ryzykowna, lecz powszechna operacja.
  • 10. Serwis nie ponosi odpowiedzialności za utratę danych lub programów zawartych na twardych dyskach sprzętu oddanego do naprawy. W związku z tym prosimy przed wysłaniem sprzętu do naprawy o sporządzenie kopii zapasowej danych zawartych na twardych dyskach. Jednocześnie informujemy, że w procesie naprawy (jeśli nie jest to niezbędne, o czym staramy się informować klientów) nie formatujemy twardych dysków oraz nie usuwamy z nich żadnych danych lub programów.
  • 11. Oddający sprzęt do naprawy Klient oświadcza, że dane oraz programy zainstalowane oraz przechowywane na twardym dysku oraz innych nośnikach są jego własnością i/lub posiada do nich prawo użytkowania, w szczególności że posiada licencję na zainstalowany lub zlecony do zainstalowania system operacyjny.
  • 12. Termin naprawy może się wydłużyć w przypadku konieczności sprowadzenia części lub komplikacji podczas naprawy.
  • 13. Każdy klient chcący skorzystać z usług zobowiązany jest o dokładne zapoznanie się z Warunkami korzystania z usług. Oddający sprzęt do naprawy dobrowolnie akceptuje powyższe warunki, zwane także regulaminem serwisu. Wysłanie sprzętu do naprawy za pośrednictwem firmy transportowej jest równoznaczne z zaakceptowaniem Warunków korzystania z usług.
  • 14. Biorąc udział w promocji lub innym wydarzeniu o charakterze marketingowym, klient wyraża zgodę na akceptację regulaminu danego wydarzenia.
  • 15. W przypadku bezpłatnego przyjazdu na wezwanie klienta, a nie stwierdzeniu usterki lub bezzasadnego wezwania do wykonania usługi której nie można wykonać z winy klienta, pobierana jest opłata za przyjazd w wysokości 50 zł + 23% VAT.
  • 16. W przypadku oddania do serwisu w pełni sprawnego sprzętu lub niezgodności opisu uszkodzenia, pobierana będzie opłata za każdą rozpoczętą godzinę testowania w wysokości 40 zł + 23% VAT.
  • 17. Nieodebranie sprzętu w ciągu trzech miesięcy od daty przyjęcia do naprawy, zgodnie z art. 180 K.C. w związku z art. 60 K.C., serwis Micronit może potraktować jako wolę wyzbycia się własności, co skutkuje uznaniem sprzętu za porzucony i zostanie oddany do utylizacji. Za każdy pełen miesiąc magazynowania sprzętu, w przypadku 2 nieudanych prób zwrotu naliczana jest opłata w wysokości 40 zł + 23% VAT.
  • 18. Klient otrzymując wykonaną usługę i nie mając zastrzeżeń do jej wykonania, a szczególnie stanu sprzętu nie może wnosić reklamacji po zakończeniu świadczenia usługi. Wyjątkiem są reklamacje gwarancyjne za wykonaną usługę, wykonywane na miejscu. Dokładamy wszelkich starań do 100% zadowolenia naszych klientów. W przypadku sporu, zastrzegamy sobie możliwość jego rozstrzygnięcia na zasadach ekspertyzy lub opinii w innym serwisie komputerowym. W przypadku zaistnienia kosztów z tym związanych i przegrania sporu, klient jest zobowiązany do pokrycia kosztów ekspertyzy i/lub wydania opinii. Od decyzji przysługuje odwołanie.
  • 19. Serwis zastrzega sobie możliwość nieznacznego uszkodzenia stanu wizualnego serwisowanych przedmiotów jeśli było to niezbędne, bądź częścią realizacji usługi, w szczególności jeżeli sprzęt posiadał ukryte wewnątrz wady / uszkodzenia.
  • 20. Termin „bezpłatny dojazd" lub „dojeżdżamy zawsze bezpłatnie" umieszczony na stronie internetowej i innym materiałach reklamowych dotyczy wyłącznie dojazdu na terenie miasta Wrocławia, na dolnym śląsku.
  • 21. Bezpłatny dojazd nie obejmuje dojazdu i powrotu serwisanta do i z punktu serwisu komputerowego w przypadku, gdy niezbędne są dodatkowe nośniki / urządzenia potrzebne do wykonania naprawy, a o których nie poinformował klient w rozmowie telefonicznej. Przykładowo, na miejscu okazuje się, że naprawa dotyczy zupełnie innej usterki lub naprawiana jest rzecz, nie będąca wykazana podczas rozmowy z klientem. Ewentualnie jeżeli klient nie jest w stanie dostarczyć nośnika instalacyjnego systemu, a serwisant nie posiada przy sobie takiego nośnika (np. klienta ma rzadko używany system, ponieważ posiadamy wiele nośników), system jest dostarczany z punktu serwisu na koszt klienta. Cena za dojazd jest liczona wg schematu: 70 zł/h w granicach miasta, poza granicami dodatkowo 4zł / km.
  • 22. Za wykonywanie niezbędnych połączeń telefonicznych płaci klient według czasu trwania rozmowy. Cena za minutę według stawki operatora z której korzysta serwisant. Przykładowo w celach aktywacji usługi klienta jak aktywacja linii internetowej, pozyskanie hasła do aktywacji usługi czy rejestracji systemu Windows gdy nie można wykonać tego inaczej, a szczególnie do krajów zagranicznych.
  • 23. Wszystkie znaki towarowe, logotypy i nazwy firm znajdujące się na tej stronie są wyłączną własnością tychże firm i zostały użyte wyłącznie w celach informacyjnych.
  • 24. Jeżeli nie akceptujesz któregoś z punktów Warunków korzystania z usług a także nie akceptujesz polityki prywatności, nie możesz korzystać z treści strony internetowej oraz świadczonych usług.

Kontynuując przeglądanie strony, wyrażasz zgodę na używanie przez nas plików cookies, akceptujesz regulamin korzystania z usług i politykę prywatności.. więcej informacji

Aby zapewnić Tobie najwyższy poziom realizacji usługi, opcje ciasteczek na tej stronie są ustawione na "zezwalaj na pliki cookies". Kontynuując przeglądanie strony bez zmiany ustawień lub klikając przycisk "Akceptuję" zgadzasz się na ich wykorzystanie. Klikając "Akceptuję" zgadzasz się z postanowieniami Warunków korzystania z usług i polityką prywatności. W przypadku braku akceptacji należy niezwłocznie opuścić witrynę i zaprzestać korzystania z usług. Więcej na temat użycia plików cookies oraz regulamin korzystania z usług znajdziesz na podstronie "Polityka prywatności" i "Warunki korzystania z usług" w stopce strony.

Zamknij