Administratorem witryny i prezesem marki MicronIT jest Łukasz Gadomski, działający w grupie przedsiębiorstwa: Tech Leader Grupa Multimedialna Łukasz Gadomski, ul. Porębska 71, 54-046 Wrocław, NIP: 8942869340.
- 1. Oddanie sprzętu do naprawy jest równoznaczne ze zgodą na opłatę za wykonanie usługi według cennika serwisu.
- 2. Okres gwarancji liczony jest od ustalonego terminu zwrotu sprzętu lub daty zakupu części / sprzętu. Długość gwarancji i jej szczegóły są ustalane indywidualnie w zależności od rodzaju usługi / zakupu, lub na karcie gwarancyjnej.
- 3. Bezpłatny zwrot naprawionego sprzętu dotyczy dwóch prób dostarczenia. Każde następne są płatne i sumują się lub klient jest zobowiązany odebrać go osobiście po uprzednim kontakcie telefonicznym. Istnieje możliwość bezpłatnego odbioru sprzętu wyłącznie po kontakcie.
4. Koszt dojazdu po 2 nieudanych próbach dostarczenia wynosi 4 zł/km od centralnego punktu miasta Wrocław tj. rynek – ulica Plac Dominikański 1. Jeśli sprzęt nie zostanie odebrany w ciągu 5 miesięcy od daty zakończenia naprawy może przejść na własność firmową i zostać zutylizowany. - 5. Klienci którzy oddali sprzęt do naprawy za pośrednictwem kuriera/poczty zobowiązani są do pokrycia kosztów transportu w obie strony zgodnie z cennikiem wybranego usługodawcy w obie strony. MicronIT dokłada wszelkich starań do właściwego zabezpieczenia przesyłki zwrotnej. W przypadku wystąpienia uszkodzenia przesyłki MicronIT wyłącza swoją odpowiedzialność materialną za uszkodzenia spowodowane usługą transportową.
- 6. W przypadku braku możliwości naprawy sprzętu z przyczyn niezależnych od serwisu: (brak części zamiennych, uszkodzenie płyty głównej spowodowane delaminacją itp.) klient może pozostawić sprzęt bezpłatnie w celu utylizacji. Klient zobowiązany jest jedynie do pokrycia kosztów manipulacyjnych w wysokości 10zł. Serwis zastrzega sobie możliwość zwrotu sprzętu uszkodzonego o nieco odmiennych objawach usterki, w przypadku podjęcia prób naprawy.
- 7. Większość części elektronicznych zawiera szkodliwe i niebezpieczne substancje. W związku z powyższym tylko na prośbę klienta wymienione podzespoły zostaną odesłane/oddane dla klienta.
- 8. Wszystkie ceny usług serwisowych są cenami poglądowymi i są uzależnione od konkretnego modelu sprzętu czy świadczonej usługi. Z tego powodu indywidualna wycena na miejscu może różnić się od ceny w cenniku lub telefonicznej wyceny, co jest spowodowane różną budową sprzętu komputerowego. Ceny są ustalone w cenniku na stronie internetowej. W istnieje możliwość płatności przelewem, po ustaleniu z serwisantem. Płatności można dokonać na dane: Tech Leader Grupa Multimedialna Łukasz Gadomski 03 2490 0005 0000 4530 8114 5766 Alior Bank w terminie maksymalnym do 7 dni od zakończenia usługi.
- 9. Sprzęt oddany przez klienta w ramach naprawy gwarancyjnej zostaje naprawiany zazwyczaj do 14 dni roboczych. Jeśli naprawiana wcześniej usterka jest jednak niemożliwa do usunięcia w okresie trwania gwarancji, dokonuje się zwrotu kosztów naprawy. Wyjątek stanowią naprawy elektroniki nie świadczone na miejscu u klienta, a w pracowni elektronicznej. W przypadku powrotu usterki po naprawie elektronicznej nie obowiązuje gwarancja zwrotu kosztów naprawy z uwagi na wadliwość używanych części i trudność w 100% diagnozie. W przypadku napraw związanych z wgrywaniem oprogramowania BIOS lub UEFI serwis nie bierze odpowiedzialności za uszkodzenia, tak jak nie bierze jej większość producentów płyt głównych. Jest to ryzykowna, lecz powszechna operacja.
- 10. Serwis nie ponosi odpowiedzialności za utratę danych lub programów zawartych na twardych dyskach sprzętu oddanego do naprawy. W związku z tym prosimy przed wysłaniem sprzętu do naprawy o sporządzenie kopii zapasowej danych zawartych na twardych dyskach. Jednocześnie informujemy, że w procesie naprawy (jeśli nie jest to niezbędne, o czym staramy się informować klientów) nie formatujemy twardych dysków oraz nie usuwamy z nich żadnych danych lub programów.
- 11. Oddający sprzęt do naprawy Klient oświadcza, że dane oraz programy zainstalowane oraz przechowywane na twardym dysku oraz innych nośnikach są jego własnością i/lub posiada do nich prawo użytkowania, w szczególności że posiada licencję na zainstalowany lub zlecony do zainstalowania system operacyjny.
- 12. Termin naprawy może się wydłużyć w przypadku konieczności sprowadzenia części lub komplikacji podczas naprawy.
- 13. Każdy klient chcący skorzystać z usług zobowiązany jest o dokładne zapoznanie się z Warunkami korzystania z usług. Oddający sprzęt do naprawy dobrowolnie akceptuje powyższe warunki, zwane także regulaminem serwisu. Wysłanie sprzętu do naprawy za pośrednictwem firmy transportowej jest równoznaczne z zaakceptowaniem Warunków korzystania z usług.
- 14. Biorąc udział w promocji lub innym wydarzeniu o charakterze marketingowym, klient wyraża zgodę na akceptację regulaminu danego wydarzenia.
- 15. W przypadku bezpłatnego przyjazdu na wezwanie klienta, a nie stwierdzeniu usterki lub bezzasadnego wezwania do wykonania usługi której nie można wykonać z winy klienta, pobierana jest opłata za przyjazd w wysokości 50 zł + 23% VAT.
- 16. W przypadku oddania do serwisu w pełni sprawnego sprzętu lub niezgodności opisu uszkodzenia, pobierana będzie opłata za każdą rozpoczętą godzinę testowania w wysokości 40 zł + 23% VAT.
- 17. Nieodebranie sprzętu w ciągu trzech miesięcy od daty przyjęcia do naprawy, zgodnie z art. 180 K.C. w związku z art. 60 K.C., serwis Micronit może potraktować jako wolę wyzbycia się własności, co skutkuje uznaniem sprzętu za porzucony i zostanie oddany do utylizacji. Za każdy pełen miesiąc magazynowania sprzętu, w przypadku 2 nieudanych prób zwrotu naliczana jest opłata w wysokości 40 zł + 23% VAT.
- 18. Klient otrzymując wykonaną usługę i nie mając zastrzeżeń do jej wykonania, a szczególnie stanu sprzętu nie może wnosić reklamacji po zakończeniu świadczenia usługi. Wyjątkiem są reklamacje gwarancyjne za wykonaną usługę, wykonywane na miejscu. Dokładamy wszelkich starań do 100% zadowolenia naszych klientów. W przypadku sporu, zastrzegamy sobie możliwość jego rozstrzygnięcia na zasadach ekspertyzy lub opinii w innym serwisie komputerowym. W przypadku zaistnienia kosztów z tym związanych i przegrania sporu, klient jest zobowiązany do pokrycia kosztów ekspertyzy i/lub wydania opinii. Od decyzji przysługuje odwołanie.
- 19. Serwis zastrzega sobie możliwość nieznacznego uszkodzenia stanu wizualnego serwisowanych przedmiotów jeśli było to niezbędne, bądź częścią realizacji usługi, w szczególności jeżeli sprzęt posiadał ukryte wewnątrz wady / uszkodzenia.
- 20. Termin „bezpłatny dojazd" lub „dojeżdżamy zawsze bezpłatnie" umieszczony na stronie internetowej i innym materiałach reklamowych dotyczy wyłącznie dojazdu na terenie miasta Wrocławia, na dolnym śląsku.
- 21. Bezpłatny dojazd nie obejmuje dojazdu i powrotu serwisanta do i z punktu serwisu komputerowego w przypadku, gdy niezbędne są dodatkowe nośniki / urządzenia potrzebne do wykonania naprawy, a o których nie poinformował klient w rozmowie telefonicznej. Przykładowo, na miejscu okazuje się, że naprawa dotyczy zupełnie innej usterki lub naprawiana jest rzecz, nie będąca wykazana podczas rozmowy z klientem. Ewentualnie jeżeli klient nie jest w stanie dostarczyć nośnika instalacyjnego systemu, a serwisant nie posiada przy sobie takiego nośnika (np. klienta ma rzadko używany system, ponieważ posiadamy wiele nośników), system jest dostarczany z punktu serwisu na koszt klienta. Cena za dojazd jest liczona wg schematu: 70 zł/h w granicach miasta, poza granicami dodatkowo 4zł / km.
- 22. Za wykonywanie niezbędnych połączeń telefonicznych płaci klient według czasu trwania rozmowy. Cena za minutę według stawki operatora z której korzysta serwisant. Przykładowo w celach aktywacji usługi klienta jak aktywacja linii internetowej, pozyskanie hasła do aktywacji usługi czy rejestracji systemu Windows gdy nie można wykonać tego inaczej, a szczególnie do krajów zagranicznych.
- 23. Wszystkie znaki towarowe, logotypy i nazwy firm znajdujące się na tej stronie są wyłączną własnością tychże firm i zostały użyte wyłącznie w celach informacyjnych.
- 24. Jeżeli nie akceptujesz któregoś z punktów Warunków korzystania z usług a także nie akceptujesz polityki prywatności, nie możesz korzystać z treści strony internetowej oraz świadczonych usług.